![Univers 7 - Vacances a la Terra - Capítol 102, Pàgina 2432 [DBM PAGE IMAGE]](/image.php?idp=1002432&lg=ct_CT&ext=png&pw=385c77ec2892b296042b659114e59f23)
Comandant Suprem Gero, acabo de tornar del lloc on l'A-28 i l'A-31 van deixar d'emetre.
L'enemic va venir de l'espai!
Això és una invasió alienígena!
Des que vaig reconstruir la Cinta Vermella i vaig conquerir la Terra, soc el responsable del planeta. Ens protegiré d'aquesta amenaça.
♪ Correu nou!
Què c...?
Respon
Transferència
Marca com a correu brossa
Suprimeix
Envia un dron assassí al remitent
A l'atenció del Comandant de la Cinta Vermella.
Em dic Gast Carcolh i parlo amb l'autoritat del consell d'Icarion i el poder de destruir el vostre exèrcit.
La situació actual de la Terra és un estat dictatorial pres per la força sense el consentiment de la gent ni un context seriós que ho exigeixi.
Us demanem amablement que retireu el poder opressor i que es facin eleccions democràtiques. També la vostra milícia personal és una amenaça per a la gent. Heu de reduir les habilitats dels androides que heu creat i deixar-los viure una vida normal.
Després de renunciar pacíficament al poder, us garantiré seguretat i un judici just.
Tots treballem pel bé comú general, com sé que vostè ho fa.
Contesti amb una data i un lloc per dur a terme les primeres negociacions. Si no respon o respon negativament, ens veurem obligats a prendre mesures.
Atentament,
Gast.
Salut i pau per a tothom.