DB Multiverse

[DBM PAGE IMAGE]
Deixa'm-ho fer, ara. És responsabilitat meva.

Per matar la teva filla? Per què t'hauríem de donar via lliure?

Ja sé de què es tracta. La Son Bra és un cap de trons i mai havia estat capaç de controlar el segon nivell. El nostre pare havia promès protegir l'univers, contra ella si calia. De l'única manera que sap... matant-la.

Però no pots jutjar per tu mateix si la Son Bra ha creuat la línia vermella. I si esdevé una enemiga, és responsabilitat de tots nosaltres, i si és per causa de màgia, també tenim tècniques màgiques per fer-ne front. Ja n'havíem parlat.

Deixa de creure que estàs *sol*, pare!

Ximple! Ella ha venut l'ànima a en Babidi! Ha comès actes d'una crueltat sense precedents! I creieu que no ha traspassat la línia vermella?

Pel que em van dir, vas ser *tu* qui va vendre l'ànima a en Babidi. Tu *vas voler* el seu control, per això no el vas obeir. Tanmateix, la Bra ha estat controlada per sorpresa. Ella era la seva serventa, igual que els altres.
Dibuixat per:

Asura      

DB Multiverse
Pàgina 2458
Yamoshi Story
Pàgina 65
The inexorable distortion
Pàgina 10
DBMultiverse Colors
Pàgina 296
DBMultiverse Special OAV - Broly Final War
Pàgina 68
Saigo no Son
Pàgina 26
DBM Novel·la
Capítol 150
[FR] Asura on Twitch!
En 9h, 46mn
Super Dragon Bros Z
Pàgina 122
Chibi Son Bra did her best!
Pàgina 192
11 De Febrer

Nou còmic a DBMultiverse!

[img][img]Què li va passar a en Trunks a Bola de Drac Súper, després de la saga de Goku Black?

★ La distorsió inexorable ★

Per Chibi Dam'Z i Mirai channel95, 3 pàgines noves cada setmana!

Comenta aquesta notícia!

[banner]
Carregant els comentaris...
Idioma Notícies Llegeix Els autors Fil Rss Fanarts FAQ Guia del torneig Ajuda Universos Bonus Esdeveniments Promos
EnglishFrançaisItalianoEspañolPortuguês BrasileiroPolskiEspañol LatinoDeutschCatalàPortuguês日本語中文MagyarNederlandsKoreanTurcاللغة العربيةVènetoLombardΕλληνικάEuskeraSvenskaעִבְרִיתGalegoРусскийCorsuLietuviškaiLatineDanskRomâniaSuomeksiCroatianNorskFilipinoБългарскиBrezhoneg X